Анастасія Макаренко
Опубліковано: 02-08-2023
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.
0
Проблема гендерної рівності залишається актуальною. Найбільш вразливою статтю у журналістських матеріалах є жінки. Коріння проблеми здебільшого криється в орієнтації на аудиторію. Попри запевнення редакцій, що вони орієнтуються насамперед на молоде покоління, публікації на гендерну тематику виглядають здебільшого так, наче розраховані на людей старшого віку та консервативних поглядів. Ну і звісно сприяє стереотипізації світогляд самих авторів публікацій.
Анастасія Макаренко
Опубліковано: 13-07-2023
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.
0
«Романтизація насилля, психічних розладів, вживання наркотичних речовин, об’єктивізація жінок та сексуалізація неповнолітніх» — неповний список того, за що критикують розробників "The Idol". Замість слави та визнання творці серіалу отримали невтішні рецензії від критиків та шквал негативних відгуків від глядачів. Що спричинило таку реакцію на один із найочікуваніших серіалів літа-2023 – розбираємось у матеріалі.
Дар'я Борищук
Опубліковано: 10-05-2023
Розділи: Агресія і тривога, За що критикують медіа?.
0
Жанр true crime був і є вельми популярнішим в медіа. Щороку з’являються нові книги, документальні фільми, подкасти і телешоу, присвячені історіям реальних злочинів. Однак, разом із популярністю зростає також критика та занепокоєння. Зокрема багатьох цікавлять питання щодо етики використання реальних трагедій для розваги і потенційну шкоду, заподіяну жертвам злочинів та їхнім родинам.
Ольга Мунтян
Опубліковано: 07-04-2023
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Важливим складником російсько-української війни стала ідеологічна пропаганда. Так, образ сучасного російського солдата виник як логічне продовження образу солдата радянського. Культивування ідеологічного міфу про «другу армію у світі», непереможність та сучасність російської армії сприяла потужній інформаційній кампанії, націленій на внутрішнє та зовнішнє споживання.
Марина Блохіна
Опубліковано: 18-03-2023
Розділи: За що критикують медіа?, Фальсифікація, містифікація.
0
Межа між мок’юментарі та псевдодокументалістикою досить тонка, та все ж її вкрай важливо розуміти для того, щоб говорити про передачі на кшталт “Містичної України”. Мок’юментарі – це жанр телевізійних шоу, у яких вигадані події знімаються у форматі документалістики, але завжди передбачається сатира, гумор – і глядач знає, що факти з шоу не слід сприймати всерйоз. Псевдодокументалістика натомість не ставить перед собою мети розсмішити глядача – вона тільки оперує маніпулятивними наративами і відвертою вигадкою та брехнею.
Ярослав Погончук
Опубліковано: 07-03-2023
Розділи: За що критикують медіа?, Фальсифікація, містифікація.
0
Телеграм-канал «ТрухаУкраина» несвідомо допомагає російським медіа в інформаційній війні. Публікуючи відео без будь-якої перевірки, автори каналу дають добру поживу російським ресурсам, що спеціалізуються на дискредитації українського інформаційного поля.
Марія Ковба
Опубліковано: 04-03-2023
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Тулсі Габбард — американська політикиня та член Демократичної партії. Представляє виборчий округ штату Гаваї. Тулсі — Майор Національної гвардії США та ветеран Іракської війни. Балотувалась у президенти США як кандидат від Демократичної партії. Була противницею Барака Обами, сьогодні ж активно критикує Джо Байдена та його політичний курс. Зачасту з’являється на телеканалі Fox News. Вважається, що […]
Анна Дмитрів
Опубліковано: 01-03-2023
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Росія створила чітку картину добра і зла для своїх громадян, але для західних споживачів традиційних методів недостатньо. Між пропагандою для іноземних споживачів і росіян є суттєва різниця – якість. Тож з початку повномасштабного вторгнення російським пропагандистам довелося створювати краще продуману й більш реалістичну картинку, яка б змогла переманити на свій бік хоча б якусь частину європейців.
Христина Березяк
Опубліковано: 22-02-2023
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Сьогодні TikTok, окрім того, що є одною з найпопулярніших соціальних мереж світу, також найсприятливіша платформа для поширення контенту про російсько-українську війну. Росіяни також чимало уваги приділяють TikTok. Сьогодні розглянемо російські в ІПСО в цій мережі, які видають себе за український патріотичний контент.
Анастасія Анісімова
Опубліковано: 17-02-2023
Розділи: За що критикують медіа?, Реклама.
0
З усіх боків нам показують спонсора, який найбільше заплатив грошей за рекламу. І просто бокали стоять повсюди, і дівчата з них п’ють, і сам холостяк наливає воду з пляшки “Карпатська джерельна” в келих “Карпатська джерельна”. Коли ви робите рекламу, в споживача має з’явитись бажання придбати продукт спонсора, а не вирвати собі око.